تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اختتامیه جایزه قلم زرین

اختتامیه جایزه قلم زرین برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین اختتامیه جایزه قلم زرین عصر امروز در انجمن قلم با حضور رضا اسماعیلی شاعر، مرتضی امیری اسفندقه شاعر، راضیه تجار نویسنده در حال برگزاری است.

در این مراسم محمدرضا سرشار رییس انجمن قلم با اشاره به اینکه درامد ما در انجمن قلم از حق عضویت اعضای انجمن است,بیان کرد:در امد انجمن قلم تنها برای یک ماه کفایت می کند و برای یازده ماه بعد باید انجمن تلاش کند تا وضعیت خود را در شرایط مطلوب حفظ کند.

وی افزود:اگر نهادهای فرهنگی در این سالها نبودند,مراسمی مانند جایزه قلم زرین را نمی توانستیم برگزار کنیم.

سرشار ادامه داد:امیدواریم نهادهای فرهنگی کمک خود را از ما دریغ نکنند چرا که جایزه قلم زرین یکی از پربارترین جوایز ادبی در این سال ها است.

وی بیان کرد:برگزاری مراسم این جایزه, کار بزرگی است که با کمک دوستان فرهنگی ما ادامه پیدا کرده است و این جایزه سبب شد که بهترین های شعر و داستان و ادبیات کودک و نوجوان به جامعه ما معرفی شوند و بتوانیم قدردانی مختصری از پدید اورندگان داشته باشیم.

رییس انجمن قلم گفت:قاعدتا هر نویسنده و شاعری اثر خود را یک شاهکار می داند.

سرشار ادامه داد:معمولا در جشنواره هایی مانند قلم زرین عده ای انتخاب  نمی شوند که فکر می کنند به انها ستم شده است اما در حقیقت اینگونه نیست و باید بپذیریم که هیچ غرضی در انتخاب برگزیدگان نیست.

محمد میرکیانی درباره راضیه تجار گفت:بیش از سی سال پیش که جمعی از اهل قلم سخت دلبسته نثر بودند موجی از داستان ها با نثر اهنگین چاپ می شد در ان زمان خانم تجار خانم تجار یک داستان کوتاه با عنوان هفت بند منتشر کرد که این تردید ایجاد شد که هفت بند یک اغاز است.

این نویسنده گفت:اندیشه جاری در داستان ,فضاسازی و شخصیت پردازی جزو ویژگی های داستان هفت بند بود.

میرکیانی گفت:بعضی از نویسندگان باید تلاش کنند تا اثرشان موجی در ادبیات ایجاد کند که تجار از همین نویسندگان بود,کم کم اثار شان در مجله ادبی منتشر و بعد در قالب کتاب چاپ شد.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اختتامیه جایزه قلم زرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..