تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت تنها موزه تئاتر در حالت تعلیق!

کار راه‌اندازی موزه تئاتر به کجا رسید؟بهروز غریب‌پور طراح و مسئول راه‌اندازی موزه تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فعلی پروژه موزه تئاتر گفت: طراحی و ایده های لازم برای ساختمان موزه تئاتر در فضای پیش‌بینی شده را در قالب دفترچه‌ای کامل به مرکز هنرهای نمایشی ارائه کرده‌ایم اما موزه تئاتر در حال حاضر در شرایط تعلیق قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حدود دو هفته پیش، برای بار دوم نقشه‌ها را برای مدیر مرکز هنرهای نمایشی ارسال، مکاتبات لازم را انجام داده و راه‌حل‌های تغییر ساختمان را ارائه کردیم اما احتمالا به دلیل رسیدگی به امورات جاری به این مساله توجهی نشده است.

 غریب‌پور با بیان اینکه این فضا مدتی است به دبیرخانه دو جشنواره تبدیل شده و طبیعتا این راه‌حلی است که به دلیل کمبود جا پیدا کرده‌اند،ادامه داد: در شرایط فعلی گام بعدی را باید مرکز هنرهای نمایشی بردارد. 

طراح و مسئول راه‌اندازی موزه تئاتر با تاکید بر نیاز به سرعت عمل بیشتر در پروژه گفت: این موضوع باید هر چه زودتر انجام شود چرا که تاخیر شرایط را بدتر می کند زیرا طرح ما نیازمند یک زمینه‌سازی است و به موازات آن باید کارهایی نیز انجام شود به طور مثال یک موزه مینیاتوری است که ساخت مجسمه‌ و ماکت‌های ان به زمان لازم نیاز دارد.

غریب‌پور با اظهار بی‌اطلاعی از مسائل مالی پروژه گفت: آن‌طور که در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده  یک ردیف بودجه برای این موضوع در نظر گرفته شده بود، اما این اخبار ضد و نقیض است و هنوز خبر رسمی به دست ما نرسیده است.

وی در خصوص جزئیات گفتگو با شهرام کرمی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی گفت: از حدود دو هفته بعد از به عهده گرفتن مدیریت مرکز هنرهای نمایشی، پرونده برایشان ارسال شد و یک تماس تلفنی هم با هم داشتیم اما تا امروز خبری نشده است.

وی ادامه داد؛ آقای شفیعی در اواخر دوره مدیریتی خود قول داده بودند که کار هر چه سریعتر شروع شود اما تغییر مدیریت همیشه با خسارت‌هایی همراه خواهد شد و بعضی از پروژه ها ناکام و برخی در حالت تعلیق قرار می‌گیرند. اتفاقی که برای موزه تئاتر نیز رخ داده است.

غریب پور با بیان اینکه برای به نتیجه رسیدن این موضوع نا امید نیستیم، گفت: آشنایی قبلی من از آقای کرمی به انجام کارهای ماندگار از طرف ایشان بر می گردد، به علاوه اینکه آقای کرمی نسبت به این موضوع اظهار علاقه کردند و از طرفی هم بخشی از وظایف ایشان به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی متوجه این قضیه است تا بر روی آنچه که به عنوان سرمایه ماندگار تلقی می‌شود سرمایه‌گذاری کنند از این رو امیدواریم ایشان هم به وعده‌ آقای شفیعی پایبند باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت موزه تئاتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت تنها موزه تئاتر در حالت تعلیق!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..