تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب برای خشن‌ها؛ اولین محرومیت با 4کارت

خبر خوب برای خشن‌ها؛ اولین محرومیت با 4کارت

ورزش > لیگ برتر - قانون محرومیت با کارت زرد در لیگ ایران تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران خبر خوبی به بازیکنان خشن داد. او گفت: «مصوب ‏شد که در فصل ۹۸-۹۷ اولین محرومیت بازیکنان با دریافت ۴ کارت زرد و محرومیت‌های بعدی با ۳ کارت زرد اعمال ‏شود.» تا فصل گذشته اولین محرومیت بعد از گرفتن 3 کارت زرد برای بازیکنان اعمال می‌شد و بعد از آن بازیکنان با گرفتن دو کارت زرد بازی بعدی را از دست می‌دادند اما از فصل آینده محرومیت اول پس از گرفتن 4 کارت و محرومیت های بعدی پس از گرفتن 3 کارت اعمال خواهد شد.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب برای خشن‌ها؛ اولین محرومیت با 4کارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..