تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار نوبخت با کامیون‌داران

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار تصاویری در صفحه توییترش، از دیدار با کامیون‌داران خبر داده است.

وی در همین خصوص در متنی نوشته است: روز چهارشنبه (13 تیر) فرصت شد شخصاً در نشست جمعی از اعضای هیأت مدیره کانون‌های کامیون‌داران و رانندگان بار و مسافر کشور با مسؤولان سازمان‌ برنامه‌ و بودجه، حضور یابم و گلایه‌ها و مشکلات آنان را مستقیماً بشنوم. ضمن تشکر از صبوری و همراهی #رانندگان عزیز، امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات آنها از دستگاه‌های مسئول، رفع مشکلاتشان را تسهیل و تسریع کنم.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار نوبخت با کامیون‌داران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..