تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز بطری جادویی دروازه‌بان انگلیس چیست؟

ورزش سه: جردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، با بطری جادویی اش مانع ضربات پنالتی بازیکنان کلمبیا شد.

پیکفورد توانست ضربه پنالتی حساس کارلوس باکا را مهار کند و با ضربه اریک دایر، صعود انگلیس به یک چهارم نهایی قطعی شد. با این حال، اسکای اسپورتس از بطری جادویی پیکفورد رونمایی کرد که به این گلر برای مهار ضربات پنالتی کمک می‌کرد.

راز بطری جادویی دروازه‌بان انگلیس چیست؟

پیکفورد یک بطری آب را داخل یک حوله پیچیده بود و در هنگام زدن ضربه پنالتی، با خود به درون دروازه برد. روی این بطری، اطلاعاتی راجع به بازیکنان کلمبیا و اینکه آنها ضربه پنالتی شان را به چه سمتی خواهند زد، نوشته شده بود. پیکفورد از این اطلاعات استفاده کرد تا تیمش با نتیجه 4-3 برنده پنالتی ها شود. تنها ضربه ای که او به جهت مخالفش پرید، ضربه رادامل فالکائو بود و دیگر 4 ضربه را درست تشخیص داد ولی در مهار دو ضربه ناکام بود و دیگر ضربه نیز به تیرک افقی برخورد کرد.

در جریان دیدار اول انگلیس مقابل تونس، ضربه پنالتی به نفع تونس اعلام شد ولی گلر انگلیس فراموش کرد که فرجانی ساسی، ضرباتش را به کدام سمت می‌زند و از همین رو، اشلی یانگ به سراغ مربی دروازه بان‌های انگلیس رفت تا از او سوال کند. در حقیقت، پیکفورد انتظار داشت که خزری پشت توپ بایستد ولی اینطور نشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز بطری جادویی دروازه‌بان انگلیس چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..