تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ سوالات خود در زمینه «پیکرتراشی و لاغری موضعی» را اینجا بخوانید

پاسخ سوالات خود در زمینه «پیکرتراشی و لاغری موضعی» را اینجا بخوانیدبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت «کلینیک آنلاین» مطرح کرده بودند، منتشر شد.

شما هم می‌توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود، پاسخ را از پزشکان مربوطه دریافت کنید.

پاسخ سوالات شما در زمینه پیکرتراشی و لاغری موضعی را مصطفی دهمرده‌ای  فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم  پاسخ داد.

سوال: آیا با پیکر تراشی کل بدن  یا قسمت خاصی از آن لاغری می‌شود و آیا با رعایت نکردن رژیم غذایی چاقی برگشت پذیر است؟

جواب: پیکرتراشی نامی است که از گذشته روی این کار گذاشته شده است که در حقیقت نام اصلی آن لیپوساکشن است؛ با لیپوساکشن هم می‌توان به طور موضعی قسمتی از بدن  و هم کل اندام را لاغر کرد اما اگر بعد از این عمل، نوع تغذیه و ورزش رعایت نشود قابل بازگشت خواهد بود.

سوال: بهترین روش برای لاغری چیست؟

جواب: افراد باید سعی کنند با نوع تغذیه درست و ورزش اندام خود را متناسب کنند که این روش بهترین روش برای لاغری است  و حتی بدن سلامت می‌شود.

سوال:  آیا روش درمانی پیکرتراشی ضرر ندارد؟

جواب: بستگی دارد، اگر این عمل را جراح و با امکانات کامل انجام دهد خطر کمی برای فرد دارد چرا که این کار نیاز به دانش علمی و تخصصی دارد و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و حتما باید متخصص جراح پلاستیک آن را انجام دهد.

سوال: هزینه پیکرتراشی چقدر است؟
جواب: هزینه بستگی به مرکزی دارد که این کار را انجام می‌دهد و در مراکز خصوصی و دولتی تفاوت دارد.

سوال:  آیا برای رفع چاقی شکم می‌توان از این روش استفاده کرد؟ عوارص جانبی آن چیست؟

جواب: بله موثر است؛ اگر فرد جوان و پوستی سفت داشته باشد  تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت، اما اگر  پوست شل و افتاده باشد باید پس از عمل لیپوساکش، جراحی زیبایی انجام دهد که ممکن است همراه با عوارض باشد.

سوال: با این روش چقدر کاهش وزن خواهیم داشت؟

جواب: کم کردن وزن به مقدار چربی بستگی دارد که می‌تواند از ۵۰۰ گرم تا ۴ کیلوگرم  باشد.

سوال:   مزاج افراد و مواد غذایی متناسب با مزاج هر فرد در لاغری تاثیر دارد؟

جواب: خیر تاثیری ندارد و هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد.

سوال:   تقریبا ۲ سال پیش آبدومینوپلاستیک انجام دادم،   اما جای جراحی بسیار بدنما است؛ برای ازبین بردن اثر جراحی چه کار کنم؟

جواب: بعد از عمل جراحی جای آن روی بدن می‌ماند و ممکن است اسکار پیش آید که درمان خاص خود را دارد. بهترین روش برای لاغری رژیم غذایی مناسب است

سوال: دختری ۱۶ساله با ۱۶۳قد و وزن ۸۳کیلو ۲ هفته رژیم گرفتم و  از وزن  ۹۲ به  ۸۳کیلو  رسیده‌ام که فقط شیر، خرما، حبوبات آب پز و هندوانه مصرف می‌کردم، چقد اضافه وزن دارم و چه کار کنم پهلوهایم زودتر آب شوند،

 جواب: بهترین روش برای لاغری رژیم غذایی مناسب و ورزش است که می‌توان به اندامی مناسب دست پیدا کرد.

سوال: خانم ۳۵ ساله، قد ۱۵۹ و وزن ۷۹ کیلو است برای وزن کم کردن باید چیکار کنم؟

جواب: تغذیه و رژیم غذایی بسیار در کم کردن وزن موثر است؛ می‌توانید به متخصص تغذیه مراجعه کنید یا عمل جراحی معده انجام دهید.

سوال: پیکر تراشی برای کدام دسته از افراد چاق مناسب است و چقدر می‌تواند باعث کاهش وزن شود و آیا این کاهش برگشت ناپذیر است؟

جواب: بعد از عمل پیکرتراشی اگر به نوع تغذیه و فعالیت خود توجه نداشته باشید مجدد وزنتان افزایش خواهد داشت و مقدار کم کردن وزن به چربی‌هایتان بستگی دارد.

سوال: آیا تراشیدن چربی شکم و پهلو سلامتی فرد را تهدید می‌کند؟

جواب: برای عمل باید حتما نزد متخصص جراحی پلاستیک بروید و در مکان کاملا مجهز این کار را انجام دهید در غیر این صورت برای فرد خطرات جدی خواهد داشت.

سوال: آیا پیکرتراشی قابل بازگشت است؟  

جواب: اگر نوع تغذیه و رژیم غذایی رعایت نشود قابل بازگشت است.

سوال: پیکر تراشی چه عوارضی دارد؟

جواب: اگر برای این عمل نزد پزشک متخصص مراجعه نکنید ممکن است در اندام‌ها نامنظمی ایجاد شود، پوست سیاه و نکروز شده و اگر چربی زیر پوست بیش از حد برداشته شود پوست ممکن است از دست رود و دچار سوختگی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ سوالات خود در زمینه «پیکرتراشی و لاغری موضعی» را اینجا بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..