تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نقشه ارومیه برای اندروید + نقشه pdf

دانلود نقشه ارومیه برای اندروید + نقشه pdfبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از کلان شهر های ایران شهر ارومیه است.

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است. فاصله ارومیه با دریاچه ارومیه حدود 18 کیلومتر است، زبان اصلی این شهر ترکی آذری است و از شهرهای بزرگ ایران است.

اولین بیمارستان به روش های جدید و نوین و اولین مراکز پزشکی، همچنین اولین مدرسه به شیوه جدید در ارومیه است و علاوه بر موارد گفته شده، این شهر با عنوان پایتخت والیبال ایران نیز شناخته می شود.

این شهر دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است و به علت اینکه در اطراف آن دریاچه قرار دارد میزان بارندگی در این شهر بسیار بالاست. علاوه بر اینکه اکثر ساکنان آن ترک زبان هستند، اقوام کرد و آشوری و ارمنی نیز در آن جا ساکن هستند.

توصیه می کنیم که حتما از این شهر زیبا و خوش آب و هوا دیدن کنید و سفر به ارومیه را فراموش نکنید، اما همان طور که می دانید وقتی فردی برای اولین بار به شهری مسافرت کند با کوچه و خیابان های آن آشنایی ندارد و باید از جایی کمک بگیرد که استفاده از نقشه شهر ارومیه بهترین راه است و ما در این گزارش قصد داریم راه های دانلود «نقشه ارومیه» را در اختیار شما قرار دهیم که برای آشنایی با نقشه ارومیه مطالب زیر را مطالعه کنید.

دانلود نقشه ارومیه برای سیستم اندروید با چه روش هایی امکان پذیر است؟

گوشی موبایل علاوه بر اینکه جزء وسایل ارتباطی است در بسیاری از موارد به افراد کمک می کند تا کارها به سهولت انجام شود. یکی از کمک هایی که در سهولت کارها دارد این است که می توانید نقشه شهرهای مختلف و دلخواه خود را به روش های متفاوت دانلود کنید و در گوشی موبایل خود داشته باشید. با چندین روش  گوناگون می توانید نقشه ارومیه را برای سیستم اندروید خود و یا حتی کامپیوتر و دیگر سیستم ها دانلود و استفاده کنید.

امکان دارد شما در هر زمان و مکانی به اینترنت دسترسی نداشته باشید از این رو ما ابتدا آسان ترین راه را به شما معرفی می کنیم که می توانید پس از دانلود برنامه اندروید کاملا آفلاین نقشه ارومیه را در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از نرم افزار هایی که به شما کمک می کند تا به صورت آفلاین نقشه ارومیه را در دسترس خود قرار دهید برنامه maverick است که برای موبایل های اندروید طراحی شده و بدون اینترنت می توانید با آن کار کنید. از مزایایی که  این نرم افزار دارد می توان به نشان دادن دقیق  تمام مسیر های اصلی و فرعی و کوچه پس کوچه های ارومیه اشاره کرد.

دانلود نقشه ارومیه برای موبایل

دانلود نقشه ارومیه برای اندروید + نقشه pdf

دانلود نقشه ارومیه برای سیستم جاوا

امکان دارد بسیاری از افراد به سیستم اندروید دسترسی نداشته باشند، اما نیاز داشته باشند تا نقشه ارومیه را در گوشی خود دانلود و نصب کنند، در نتیجه نه تنها برای سیستم اندروید بلکه با سیستم جاوا نیز می توانند نقشه ارومیه را دانلود و در دسترس داشته باشند. فرمتی که این نرم افزار دارد جاوا است و گوشی موبایل هایی که سیستم جاوا را پشتیبانی می کند می تواند  این نرم افزار را بر روی آنها دانلود و نصب کند. تنها کافی است نرم افزار آن را نصب کنند. این نرم افزار،  نقشه ارومیه را با تمام جزئیات از جمله پمپ بنزین ها، ترمینال ها و فرودگاه ها، اماکن تاریخی و ... را در اختیار افراد قرار می دهد.

دانلود نقشه ارومیه و حومه به صورت آنلاین

 می توانید نقشه ارومیه و حومه را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید که برای این کار می توانید از موقیعت یاب ماهواره ای gps استفاده کنید. فقط باید توجه داشته باشید در حین استفاده از این موقیعت یاب لوکیشین گوشی موبایل خود را روشن کنید. این روش برای گوشی موبایل های اندروید قابل استفاده است و سیستم جاوا این روش را پشتیبانی نمی کند. در موقعیت یاب جی پی اس می توانید هر مکانی را که بخواهید سرچ کنید و سپس نقشه دقیق آن مکان  با تمام جزئیات در اختیار شما قرار داده شود.

دانلود نقشه ارومیه و حومه به صورت آنلاین

دانلود نقشه ارومیه برای اندروید + نقشه pdf

دانلود فایل پی دی اف نقشه ارومیه

یکی دیگر از بهترین روش هایی که می توانید نقشه ارومیه را به صورت آفلاین در دسترس داشته باشید دانلود فایل پی دی اف آن است. در طول سفر با این روش می توانید با خیال راحت بدون نیاز به اینترنت یا هیچ نرم افزار دیگری فایل پی دی اف را در گوشی موبایل خود باز و از آن استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که در این روش برای سهولت زیاد در کار خود می توانید این فایل را قبل از دانلود ذخیره کنید تا در طول سفر وقت زیادی برای گردش داشته باشید و دانلود فایل زمان شما را نگیرد.

در سخن پایانی می توان گفت که شهر ارومیه زیبایی ها و مکان های دیدنی فراوانی دارد. از جمله این موارد می توان به جزیره های موجود در آن مانند جزیره اشک یا جزیره آب معدنی کوه زنبیل و چشمه آب معدنی هفتابه اشاره کرد. غار تمتان نیز یکی از بهترین غار های ایران است و سالانه افراد زیادی برای تماشای آن به ارومیه سفر می کنند.  از بنا های تاریخی ارومیه می توان به عمارت سه گنبد و یخچال 9 پله و یا خانه انصاری اشاره کرد. همان طور که مطالعه کردید هر سفری برای لذت بخش بودن نیاز به راهنما دارد. پس قبل از سفر  نقشه ارومیه را می توانید به روش های گفته شده در بالا دانلود کنید و در دسترس داشته باشید. نقشه ارومیه باعث می شود تا در شناخت خیابان ها و کوچه های شهر ارومیه هیچ گونه مشکلی نداشته باشید و سفری لذت بخش را سپری کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نقشه ارومیه برای اندروید + نقشه pdf»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..