تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب ضرغامی به دست‌‌بوسی‌های اخیر سیاسیون

ضرغامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار نامه دیروز سردار حاج قاسم سلیمانی به رییس جمهور و تشکر از وی بابت مواضع صریح و مقتدرانه ایشان در برابر دشمن، در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را شاهد بودیم. در این بین واکنش سید عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نامه و بیان خاطره ای از رییس جمهور دوره اصلاحات ، جالب و قابل تامل است.

در ادامه متن استوری و تصویر آن را مشاهده  می‌کنید.

"رئیس جمهور دست منتقدین را می‌بوسد و سردار هم دست رئیس جمهور را! با همین دست فرمون جلو بریم خوب است. حالا که بازار بوسه داغ است، یادی کنیم از یکی از روسای جمهور سابق که در پایان یک همایش بین المللی با اطرافیان آفریقایی روبوسی کرد.چون نفرات بعدی امریکایی و اسرائیلی بودند ، برگشت و با همان سیاهان قبلی روبوسی را تکرار کرد".

ضرغامی

لازم به ذکر است ضرغامی قبلا گفته بود: "آقای خاتمی در یکی از جلسات گفتند: در انتهای یک همایش بین المللی همه رؤسای جمهور بعد از انداختن عکس یادگاری، شروع کردند به روبوسی با هم. کنار دست من یکی از رؤسای جمهور آفریقایی بود. با او روبوسی کردم. وقتی به سمت دیگر برگشتم دیدم تقریبا کنار رؤسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده ام. موقعیت خطیر و خانمان بر باد دهی بود. سریع برگشتم و شروع کردم دوباره رئیس جمهور آفریقایی را بوسیدن!".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب ضرغامی به دست‌‌بوسی‌های اخیر سیاسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..