تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس معرفی شدند

 براساس رای‌گیری صورت گرفته در صحن علنی مجلس ۱۵ عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معرفی شدند.

به گزارش شما نیوز ، به دنبال تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی، وابسته به وزارت ورزش و جوانان و از جمله ۲ تیم پرسپولیس و استقلال، کمیته ویژه این کار با معرفی اعضای آن تشکیل شد.

بنا به اعلام سیدفاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ۹ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی همراه با ۵ نفر از درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و یک نفر از میان نمایندگان خارج از کمیسیون فرهنگی، اعضای کمیته تحقیق و تفحص را تشکیل می دهند.

بر این اساس احمد آزادیخواه، اصغر مسعودی، مهدی شیخ، طیبه سیاوشی، علیرضا ابراهیمی، محمدصادق طباطبایی‌نژاد، محمد اسماعیل سعیدی، جمشید جعفرپور و سید احسان قاضی زاده هاشمی از کمیسیون فرهنگی همراه با علی اصغر یوسف‌نژاد، سید فرید موسوی، نادر قاضی‌پور، محمدرضا نجفی و محمدعلی وکیلی به عنوان درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و محمدعزیزی از میان سه نماینده آزاد درخواست کننده، اعضای کمیته تحقیق و تفحص را تشکیل می دهند.

به گفته ذوالقدر پس از پایان تعطیلات مجلس، نخستین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از سرخ آبی ها به منظور تعیین هیات رئیسه، طرح برنامه‌ها و مسیر انجام تحقیق و تفحص تشکیل می‌شود.

تحقیق و تفحص از دو تیم پرسپولیس و استقلال ۲ هفته پیش به تصویب نمایندگان مجلس رسید. کمیته ویژه این کار باید ظرف مدت زمان ۶ ماه نتیجه تحقیق و تفحص را اعلام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..