تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی پایگاه های تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دامغانی

برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان شهرستان دامغان ۱۶ پایگاه در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش دامغان در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان گفت:از این تعداد ۱۴ پایگاه در شهر دامغان و دو پایگاه دیگر در شهرهای دیباج و کلاته فعال شده اند.
وی افزود: برنامه‌های کلاس‌های اوقات فراغت شامل آموزش قرآن، معارف دینی و اسلامی، علمی، آموزشی و پرورشی است .

به گفته وی ، این طرح در دارالقرآن‌ها، سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و برخی از مدارس تا پایان شهریورماه اجرا می شود.
مدیر آموزش‌ و پرورش دامغان به آغاز اجرای طرح هجرت 3 با همکاری بسیج سازندگی و دانش‌آموزی سپاه ناحیه دامغان اشاره کرد و افزود:  این طرح باهدف بهسازی و تجهیز فیزیکی مدارس فرسوده شهرستان در ۱۱ آموزشگاه و به مدت ۴۵ روز آغازشده است.
کاتبی درباره طرح های عمرانی _ آموزشی در دست اجرا در دامغان هم گفت : سه پروژه آموزشی شامل سالن ورزشی مسکن مهر با سه هزار مترمربع زیربنا، آموزشگاه ۹ کلاسه خیر ساز دکتر منصوری و نمازخانه کانون فرهنگیان مدرسه‌ساز در دست تکمیل هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی پایگاه های تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دامغانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..