تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت نخستین قسط پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا أخر تیر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 96 مهمترین بخش از مطالبات پرداخته نشده در وزارت آموزش‌وپرورش است.

عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در ماه‌های اخیر منجر به شکل‌گیری اعتراضات و تجمع آنها مقابل وزارت آموزش‌وپرورش شده است البته در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریور ماه خبر داده بود.

طبق گفته‌های مسئولان آموزش‌وپرورش قرار است پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سه قسط پرداخت شود و در حالیکه پیش از این (30 خرداد) وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود اولین قسط پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا 10 روز آینده پرداخت می شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز گفته است هنوز اعتباری برای پرداخت نخستین قسط پاداش پایان خدمت تامین نشده هر چند که وزیر آموزش‌وپرورش گفته است اولین قسط که هزار میلیارد تومان است آماده شده و تخصیص آن به خزانه رفته است.

هم اکنون فرهنگیان بازنشسته سال 96 در انتظار پرداخت پاداش پایان خدمت هستند و تاریخ‌های مختلفی که پیشتر از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش برای پرداخت پاداش وعده داده شده بود، محقق نشده است.

در همین رابطه یکی از فرهنگیان بازنشسته می‌گوید: با توجه به اینکه تا به امروز تاریخ‌های مختلفی را برای پرداخت پاداش پایان خدمت اعلام کرده‌اند و هیچ کدام محقق نشده است، نگران هستیم که تا پایان شهریور نیز این پاداش پرداخت نشود؛ پاداش پایان خدمت فرهنگیان 70 تا 80 میلیون تومان می‌شود که با توجه به تورم موجود در جامعه تاخیر در پرداخت باعث بی ارزش شدن پول فرهنگیان می‌شود.

در همین رابطه مهرداد خان ماکو مدیرکل دفتربرنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گقت: طبق گفته های آقای نوبخت, پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت خواهد شد.

وی افزود: اولین قسط پاداش پایان خدمت تا پایان تیر ماه به حساب فرهنگیان بازنشسته واریزمی شود و باقی مانده مطالبات فرهنگیان نیز به تدریج پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت نخستین قسط پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا أخر تیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..