تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر کرم طالبی

طرز تهیه دسر کرم طالبی مواد لازم برای کرم طالبی

طالبی متوسط 1 عدد / شیر 1 پیمانه / شکر به میزان لازم / خامه 250 گرم / پودر ژلاتین به ازای هرلیوان طالبی 1 قاشق سر صاف / اب سرد یک پیمانه

طرز تهیه کرم طالبی 

در ابتدا آب طالبی درست کنید. طالبی را قچ کنید و خرد کنید و کمی شکر ( مقدارش بستگی به ذائثه شما دارد ) درون مخلوط کن بریزید. شکر باید از زمانی که اب طالبی درست می کنید بیشتر باشد چون باید چیزهای دیگر هم به آن اضافه کنید.

درون یک کاسه آب بریزید و پودر ژلاتین را درونش بریزید و روی بخار کتری یا ماکروفر تا حل بشود و در کناری قرار بدهید تا حرارتش کم شود.

حال شیر و خامه را درون خلوط کن روی اب طالبی بریزید و آن را خوب مخلوط کنید. باید بقدری مخلوط کنید که شکر کاملا در مواد حل شود. در آخر هم ژلاتین حل شده و سرد را به مخلوط اضافه کنید و باز هم آن را مخلوط کنید

قالبتان را با آب برگردانید و درون فریزر قرار دهید 10 جلوتر و حالا آن را بیرون بیاورید و مواد را روی آن بریزید.قالب سیلیکونی بهتر است چرب باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر کرم طالبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..