تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «آسمانی ها» در بیش از ۹۰ درصد کانون‌های هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت الاسلام احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: امسال طرح «آسمانی‌ها» در بیش از ۹۰ درصد از کانون‌های مساجد هرمزگان اجرا می‌شود.

 وی از اوقات فراغت به عنوان بهترین فرصت برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد نام برد.

  مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری باید در برنامه‌های اوقات فراغت، موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و اهتمام ویژه به بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و مقارن با ایام اوقات فراغت نظیر روز جهانی مسجد، دهه کرامت و دهه امامت را مد نظر قرار دهند.

طرح اوقت فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از ابتدای تیرماه در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان هرمزگان آغاز و تا ١٨ شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

هرمزگان بیش از هزار باب کانون‌  فعال مساجد دارد.

انتهای پیام/ف

اجرای طرح «آسمانی ها» در هرمزگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «آسمانی ها» در بیش از ۹۰ درصد کانون‌های هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..