تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استارت‌آپ‌ها اداره‌ای شیک و زیبا برای شما می‌سازند

استارت‌آپ‌ها اداره‌ای شیک و زیبا را برای شما می‌سازندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش‌ است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران در نظر دارد با معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

 مبلمان در ظاهر شرکت‌ها تاثیر بسزایی دارند و در جذب افراد برای ایجاد همکاری مهم است اما رفتن به بازارهای شلوغ برای خرید  به زمان زیادی نیاز دارد و همین امر بزرگترین مشکل در تهیه مبلمان است، حالا یک استارتاپ سامانه‌ای طراحی کرده است که در آن می‌توان مبلمان اداری را به راحتی خریداری کرد.

مبلمان اداری خود را در استارت‌آپ‌ها بخرید

میزهای اداری و مبلمان موجود در اداره‌ها، برای برگزاری جلسات  مهم است و باید در هر شرکتی وجود داشته باشد، در این استارت‌آپ  می‌توان طرح‌های متنوع  را مشاهده و مبل مورد نظر خود را خریداری کرد و به کمک آن محیط اداری زیبا و شیکی بسازید.

 حمل و نقل میزهای اداری، نصب رایگان آن‌ها و در نظر گرفتن گارانتی سه ساله برای لوازم  از دیگر ویژگی‌های مثبت این استارت‌آپ است.

مدیر این استارت‌آپ با بیان اینکه همه این محصولات با کیفیتی بسیار خوب طراحی شده‌اند،گفت: مبلمان اداری با بهترین کیفیت برای کاربران طراحی شده‌اند و این مبلمان‌ها در کارخانه‌ و در دو بخش چوبی و فلزی و در قالب میز اداری، میز گروهی و پارتیشن‌های اداری تولید می‌شوند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استارت‌آپ‌ها اداره‌ای شیک و زیبا برای شما می‌سازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..