تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک گالری هنری با هدف به نمایش گذاشتن آثار هنری معاصر در اوایل دهه ۱۹۹۰ در شهر سن دیه گو افتتاح شد.

این گالری هنری از همان ابتدا به سمت به نمایش گذاشتن آثاری رفت که با موضوع مرگ خلق شده اند.

موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر

بنا بر این گزارش، این گالری هنری هم اکنون در قالب یک موزه تبدیل به ویترینی از سیاهی و تاریکی شده است و مخاطبان خاص خودش را دارد. موزه مرگ هم اکنون یعنی از سال ۲۰۰۰ به بعد، به خانه جدیدش در لس آنجلس منتقل شده است.

موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر

شایان ذکر است؛ افرادی که به موزه مرگ سر می زنند از مجموعه آثار هنری که به دست قاتلان سریالی تولید شده اند، بازدید می‌کنند. در بخش دیگری از این موزه تصاویری که از صحنه های جنایت گرفته شده اند، در معرض دید عموم قرار می گیرند.

موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر

اگرچه شرط سنی برای بازدید از موزه مرگ تعیین نشده است؛ اما بهتر است که افراد بالغ و بزرگسال با توجه به وضعیت روحی و روانی خودشان از این موزه بازدید کنند.

موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر


انتهای پیام/

مرگ در یک موزه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه مرگ؛ ویترین سیاهی و تاریکی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..