تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوی محبت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) پخش می‌شود

کوی محبت به مناسبت شهادت امام صادق(ع) از شهر یزد پخش خواهد شد.به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی موسوی تهیه کننده و مجری برنامه «کوی محبت»، گفت: ویژه برنامه کوی محبت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)  با حضور حجت الاسلام رفیعی از بقعه متبرکه امام زاده جعفر در شهر یزد به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

وی همچنین افزود: این ویژه برنامه در دو قسمت و در شب  و روز شهادت رئیس مذهب شیعه پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ برنامه معارفی «کوی محبت» که به تشریح زندگی و سیره ائمه اطهار می پردازد، در مناسبت های مذهبی از شبکه دو به تهیه کنندگی و اجرا سید مصطفی موسوی پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوی محبت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..