تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر ساعت فعالیت خطوط متروی تهران و حومه از شنبه

همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران صورت گرفت

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از روز شنبه (۱۶ تیرماه ۱۳۹۷) زمان فعالیت متروی تهران و حومه نیز تغییر می‌کند. صراط:

 مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به بخشنامه استانداری تهران در خصوص تغییر ساعت کار فعالیت ادارات افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای ارائه خدمات مناسب حمل و نقل ریلی درون شهریی به شهروندان گرامی و به منظور رفاه حال بیشتر کارکنان ادارات ساعت فعالیت خود را از ساعت ۵ صبح آغاز می‌کند.
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: از روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷، خطوط پنجگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۵ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و سرویس دهی آن‌ها تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت. ضمن آنکه برنامه حرکت قطار‌ها با ساعات جدید کاری تطبیق پیدا می‌کند تا فاصله اعزام قطار در زمان‌های پرتردد کاهش یابد.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: این تغییر ساعت فعالیت متروی تهران و حومه تا پایان تیرماه اعمال می‌شود و پس از آن زمان، فعالیت به حالت عادی خود باز می‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر ساعت فعالیت خطوط متروی تهران و حومه از شنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..