تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور زمینه ساز آشنایی نسل جوان با الگوهای ناب فرهنگ ایثار و شهادت است

راهیان نور زمینه ساز آشنایی نسل جوان با الگوهای ناب فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ایکنا از گیلان، قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، 13 تیر در نشست با اعضای ستاد راهیان نور شهرستان، بر لزوم تقویت روحیه غیرت، دفاع و دلاوری در جوانان و تکریم و بزرگداشت شهدا و ایثارگران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با تکریم مقاومت مردم عزیز ایران در دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی میهن در برابر هجوم بیگانگان، به استفاده از فرصت و تجربه تاریخی جنگ تحمیلی برای تقویت همبستگی ملی پرداخت.

این مقام مسئول، با اشاره به استقبال گسترده مردمی از انجام اردوهای رهیان نور و بازدید از مناطق جنگی، آشنا کردن نسل جدید و امروز جامعه با آنچه در دهه های گذشته در میادین نبرد حق علیه باطل رخ داد را امر خطیری عنوان کرد که مستلزم همکاری بسیج و سپاه به عنوان متصدیان اصلی آن، در حفظ یکپارچگی و همدلی سیاسی با دولت خدمتگزار به نظام به دور از مسائل جناحی می باشد.

وی بر لزوم دقت در مدیریت و اجرای هرچه بهتر مراسم و همچنین حفظ امنیت بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی تاکید کرد و یادآور شد: نسل جوان باید با الگوهای حقیقی و ناب فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی پیدا کنند.

قاسم نژاد، همچنین درخصوص ساخت یادمان شهدای گمنام شهر ماسوله، خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان پشتوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای جایگاه ارزشمندی هستند.

وی عنوان کرد: باید تناسب و هماهنگی بین طرح پیشنهادی برای ساخت یادمان شهدا با منظر شهری ماسوله وجود داشته باشد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور زمینه ساز آشنایی نسل جوان با الگوهای ناب فرهنگ ایثار و شهادت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..