تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Farm Snow Happy Christmas Story With Toys & Santa v1.52

سال نو فرا رسیده است! در بازی سرگرم‌کننده Farm Snow: Happy Christmas Story With Toys & Santa بابانوئل را در قطب شمال ملاقات نمایید. آب‌نبات و کلوچه بپزید!

مزرعه برفی را به شهر کریسمس جادویی تبدیل نمایید. کارگاه بابانوئل را از یک مزرعه به روستایی جادویی تبدیل نمایید. شهر برفی را بسازید و به بابانوئل برای آماده‌سازی هدایای کودکان کمک نمایید. هر روز یونجه‌ها را آماده کنید، از کودکان سرتاسر دنیا نامه دریافت کنید و سورتمه‌های پر از هدایا را ارسال نمایید.

به عنوان جایزه آب‌نبات‌ها و کلوچه‌ها را بردارید. تولید خود را توسعه دهید: ساختمان‌های کریسمس را بسازید، یونجه و درختان جادویی را برداشت کنید، انواع اسباب‌بازی‌ها را تولید نمایید.

از پری‌های کریسمس کمک بگیرید و با آدم‌برفی بامزه دوست شوید. درخت کریسمس را تزئین کرده و به آهنگ‌های کریسمس گوشی دهید. باید قبل از اینکه صدای زنگ سال جدید نواخته شود آماده شده باشید. جادوی کریسمس اینجاست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Farm Snow Happy Christmas Story With Toys & Santa v1.52»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..