تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد دستیار ۲۷ ساله ترامپ چقدر است؟

مادلین وسترهات دستیار جوان دونالد ترامپ اولین بار توجه رسانه‌ها را در سال 2016 هنگامی جلب کرد که او مهمانان رییس جمهوری آمریکا را در برج ترامپ اسکورت می‌کرد.

به گزارش صدخبر مادلین وسترهات دستیار 27 ساله  دونالد ترامپ مانند دیگر هم سن و سالان خود  نیست. در زمانی که بسیاری از کارشناسان جوان در حال سپری کردن بحران یک چهارم اول زندگی شان هستند، این دختر جوان سمت مهمی در کاخ سفید ایالات متحده دارد.

به گزارش «سی‌ان‌بی‌سی نیوز»، وسترهات، دستیار ویژه و مدیر اجرایی رییس جمهوری ایالات متحده است و با توجه به اطلاعات اداره حقوق کاخ سفید این کشور که روز جمعه 29 ژوئن منتشر شد، او 95 هزار دلار در سال درآمد دارد.

مادلین وسترهات در اصل کالیفرنیایی است و مدرک لیسانس در علوم سیاسی دارد، او قبلا به عنوان دستیار سایر کاندیداهای جمهوری خواه در سطح ایالتی و فدرال فعالیت کرده و در سال 2012 برای کارورزی در کمپین انتخابات ریاست جمهوری میت رامنی از کالج مرخصی گرفت.

درآمد مادلین در مقایسه با سایر افرادی که شغل مشابهی داشتند، چگونه است؟

آنیتا بکر برکنریج که در32 سالگی  دستیار ویژه باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا بود، در طول 2 سال دوره کاری‌اش، سالی 95 هزار دلار بدست آورد.

اگر تورم را در نظر بگیرید، دستیار ترامپ درآمدی کمتر از برکنریج دارد که درآمد 2011 او به دلار امروز 103 هزار دلار ارزش داشت.

اما وسترهات در مقایسه با اولین دستیار اجرایی اوباما که کارش را در 2009 شروع کرد، درآمد بیشتری دارد. کتی جانسون هنگامی که کارش را در سال 2009 در سن 27 سالگی به عنوان دستیار اجرایی اوباما آغاز کرد، 75 هزار دلار در سال درآمد داشت.

طبق آمار اداره کار ایالات متحده آمریکا، در سال 2017، کارمندان معمولی بین سن 25 تا 34 در این کشور، به طور متوسط 773.50 دلار در هفته که 40.222 دلار در سال می‌شود بدست آورده‌اند در صورت که مادیلین دستیار ویژه و مدیر اجرایی دفتر دونالد ترامپ، 95.000 دلار در سال 2017 بدست آورده است.

منبع:العربیه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد دستیار ۲۷ ساله ترامپ چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..