تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران مرحله انتخاب آثار چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی «هه‌تاو» معرفی شدند

گروه فرهگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ابلاغی پرویز گلپسندی، خلیفه جلال زندسلیمی و فرزاد عندلیبی را به عنوان داوران مرحله انتخاب آثار چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی «هه‌تاو» معرفی کرد.

داوران مرحله انتخاب آثار چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی «هه‌تاو» معرفی شدند

به گزارش ایکنا از کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ابلاغی پرویز گلپسندی، خلیفه جلال زندسلیمی و فرزاد عندلیبی را به عنوان داوران مرحله انتخاب آثار چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی هه تاو معرفی کرد.
در این ابلاغ خطاب به هنرمندان پرویز کلپسندی، خلیفه جلال زندسلیمی و فرزاد عندلیبی آمده است: احتراما نظر به سوابق درخشان و تجارت ارزشمند جنابعالی در حوزه هنر وزین موسیقی بالاخص موسیقی عرفانی بنا به پیشنهاد دبیر تخصصی و تایید شورای راهبردی چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی «هه‌تاو» از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به موجب این ابلاغ به عنوان داور مرحله انتخاب آثار جشنواره منصوب می‌شوید.
امید است؛ که در ظل توجهات خداوند منان و عنایات حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع) موفق، موید و بهروز باشید.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران مرحله انتخاب آثار چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی «هه‌تاو» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..