تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاملان انتشار اخبار کذب در زاهدان دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: عاملان انتشار اخبار کذب و خلاف واقع آدم‌ربایی (کودک‌ربایی) در استان شناسایی و با هماهنگی و دستورات قضایی دادستان زاهدان دستگیر شدند.

سرهنگ علی سرحدی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: از حدود چند هفته قبل افراد بدون آگاهی در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار و عکس‌هایی از آدم‌ربایی در سیستان و بلوچستان کرده بودند که با توجه به اهمیت موضوع پیگیری آن در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.
وی افزود: بعد از مدتها اقدامات اطلاعاتی این افراد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دیروز دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان به کسانی که اقدام به انتشار مطالب خلاف واقع در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی می‌کنند، هشدار داد که طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه‌ای، هرکسی به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند، به حبس از 91 روز تا دوسال و جزای نقدی محکوم می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاملان انتشار اخبار کذب در زاهدان دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..