تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف600 کیلوگرم مرفین در شهرری

فرماندار ویژه شهرستان ری از کشف 600 کیلوگرم مرفین در ورودي اين شهر خبر داد.

هدايت الله جمالي پور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما گفت:  این محموله که از شرق کشور به مقصد تهران در يک تريلر سوخت رسان بارگیری شده بود در عملیات ضربتی و غافلگیرانه عوامل اداره کل اطلاعات شهرستان ری در اتوبان آزادگان ورودی شهرری کشف و ضبط شد.کشف600 کیلوگرم مرفین در شهرری

وی افزود: کشف اين محموله در پي کار اطلاعاتي سه ماهه و همکاري تیم های معاونت امنیت اداره کل اطلاعات شهرستان ري و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی صورت گرفته است.

جمالي پور گفت: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 600 کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه ای درقسمت جداره جلوی مخزن تانکر جاسازی شده بود، کشف و در این باره یک قاچاقچی دستگیر و تريلر نیز توقیف شد.

فرماندار ويژه شهرستان ري گفت: مواد مخدر کشف شده هم اکنون با هماهنگی دادستان شهرری به همراه متهم در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف600 کیلوگرم مرفین در شهرری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..