تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ظهر امروز در جلسه پیگیری آئین نامه کانون‌های طلاب با اشاره به خدمات قابل توجه حوزویان در زلزله کرمانشاه بیان کرد: در هنگام وقوع بحران ها طلاب ظرفیت های مهم و قابل توجهی دارند و در همین راستا امضای تفاهم نامه ای بین جمعیت هلال احمر و حوزه های علمیه برای بهره گیری از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در راستای تعامل حوزه و جمعیت هلال احمر می‌توان خدمات قابل توجهی به ویژه در هنگام وقوع حوادث به مردم ارائه کرد، افزود:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه اردوهای جمعیت هلال احمر با حضور جوانان به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردوها فضای مناسبی وجود دارد تا مسائل دینی و مذهبی با حضور طلاب و مبلغان تبیین شود.

وی به فعالیت 11 کانون جمعیت هلال احمر ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مدارس علمیه و حضور گسترده طلاب، این تعداد قابل افزایش است.

گلفشان به فعالیت ۷۶ مهد کودک در قم اشاره کرد و گفت: در شهرک مهدیه نیز شاهد راه اندازی خانه هلال بوده ایم که این خانه می‌تواند به نوعی خانه طلاب باشد.

وی از برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب خبر داد و افزود: برگزاری این مانور می‌تواند طلاب را برای عملکرد بهتر در هنگام وقوع حوادث آماده کند و ما در شرایط بحرانی می‌توانیم بهتر از ظرفیت طلاب استفاده کنیم.

انتهای پیام/ت

وجود 11 کانون جمعیت هلال احمر ویژه طلاب در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..