تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری از مردم با نام کارت بیمه هوشمند سلامت/ ارجاع ۵ پرونده به مراجع قضایی

نوروزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیگیری پنج پرونده شکایت بیمه سلامت استان تهران/ کلاهبرداری از بیمه شدگان سلامت تحت عنوان کارت بیمه هوشمند سلامتمهدی نوروزیان مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات  بیمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اخیرا برخی افراد حقیقی یا حقوقی از نام بیمه سلامت سوء استفاده می‌کنند و به بهانه اعطای کارت بیمه هوشمند  سلامت مبالغی را از مردم دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بیمه سلامت خدمت جدیدی برای بیمه شدگان در نظر گیرد، این مسئله را از طریق سایت و یا خبرگزاری‌ها به اطلاع عموم می‌رساند.

پیگیری قضایی برای سوءاستفاده‌گران از نام بیمه سلامت

مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات  بیمه سلامت با اشاره به اینکه هرگونه تماس برای صدور کارت بیمه هوشمند سلامت و دریافت وجه، خلاف مقررات است، افزود: سازمان بیمه سلامت هرگونه تخلف و سوء استفاده از نام این سازمان را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

نوروزیان اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت از طریق ستاد سازمانی و دفتر اداره حقوقی شکایت‌هایی را در مراجع قضایی کشور به ثبت رسانده است، تا کنون پنج مورد شکایت در مراجع قضایی پیگیری شده است.

معاون مرکز خدمات بیمه سلامت یادآور شد: سازمان بیمه سلامت پیگیر شکایت‌های مردم در حوزه‌های مختلف و ارجاع پرونده‌های تخلف به مراجع قضایی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری از مردم با نام کارت بیمه هوشمند سلامت/ ارجاع ۵ پرونده به مراجع قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..