تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منابع مالى مهمترین چالش اورژانس/ کمبود ۷ هزار نیروی اورژانس در کشور

وی افزود: این جلسه با هدف هم‌اندیشی و تبادل‌نظر در خصوص ارائه خدمات توسط سازمان اورژانس برای رفع مشکلات برگزار شده است.

برگزاری ۸ کارگاه برای بررسی مشکلات سازمان اورژانس

فتحی با بیان اینکه با برگزاری ۸ کارگاه به بررسی موانع و مشکلات این سازمان خواهیم پرداخت، توضیح داد: در پایان این جلسه راهکارهایی برای خدمت بیشتر و بهتر به هم‌وطنان در خصوص اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: سازمان اورژانس کشور وظیفه ارائه خدمات به هم‌وطنان را برعهده دارد و در حال حاضر مهمترین چالش این سازمان، تأمین منابع مالی است.

فتحی افزود: منابع مالی ما محدود است و ما باید با وجود این مشکلات، کارها را به خوبی پیش ببریم.

وی با اشاره به موضوع کمبود نیروی انسانی در این سازمان توضیح داد: ظرفیت استخدامی سازمان اورژانس محدود است،‌ اما تعداد پایگاه‌های ما در سطح کشور در حال افزایش است که برای تکمیل و ساخت این پایگاه‌ها نیازمند منابع مادی و انسانی هستیم.

فتحی ادامه داد: در حال حاضر برای تجهیز سازمان اورژانس و خرید آمبولانس‌های بیشتر با کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با کمبود حدود ۷ هزار نیروی انسانی در سراسر کشور مواجه هستیم که برای خدمت‌رسانی و رفع این محدودیت از بخش خصوصی کمک گرفته‌ایم.

گفتنی است؛ سی‌وسومین اجلاس رؤسای مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور صبح امروز آغاز و تا روز پنج شنبه چهاردهم تیرماه در شهر همدان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منابع مالى مهمترین چالش اورژانس/ کمبود ۷ هزار نیروی اورژانس در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..