تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مسئولان ورزش در دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان

حضور مسئولان ورزش در دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ۲  تیم ملی بسکتبال ایران و قزاقستان امروز در چارچوب پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی برگزار شد که مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در تالار بسکتبال حضور پیدا کردند و از نزدیک تماشاگر دیدار دو تیم ایران و قزاقستان شدند.

رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی از کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی و فریبا محمدیان از وزارت ورزش میهمانان ویژه این دیدار بودند. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون نیز در سالن مسابقه حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقه موفق شد با نتیجه ۸۸ بر ۵۶ تیم ملی قزاقستان را شکست دهد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا کند.

انتهای پیام/

کمیته‌ای و وزارتی‌ها در سالن بسکتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مسئولان ورزش در دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..