تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد خیابانی با برنامه «فصل داغ فوتبال» به شبکه سه می‌آید

پخش برنامه فصل داغ فوتبال با اجرای جواد خیابانی امشب از شبکه سهبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «فصل داغ فوتبال» که با اجرای جواد خیابانی از شبکه ورزش پخش می‌شد، امشب و فرداشب قرار است به دلیل پخش نشدن برنامه ۲۰۱۸ با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی، ساعت ۲۲:۳۰ همزمان از آنتن شبکه سه و ورزش پخش شود.

ویژه برنامه «فصل داغ فوتبال» همزمان با شروع جام جهانی با اجرای جواد خیابانی، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش پخش می‌شود.

گفتنی است: ویژه برنامه جام جهانی «۲۰۱۸» امشب و فردا شب روی آنتن نمی‌رود تا عوامل برنامه با تعطیلی دو روزه بازی های جام جهانی پس از چند روز پخش مداوم، استراحت کنند.

پخش برنامه عادل فردوسی‌پور از جمعه (۱۵ تیرماه) با شروع دور جدید مسابقات جام جهانی (مرحله یک چهارم نهایی) از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

به جای 2018 چه برنامه ای پخش می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد خیابانی با برنامه «فصل داغ فوتبال» به شبکه سه می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..