تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه «ثریا» از امشب پخش می‌شود

برنامه «ثریا» از امشب پخش می‌شودمحسن مقصودی مجری برنامه «ثریا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زمان پخش مجدد این برنامه  گفت: برنامه تلویزیونی «ثریا» از امشب  - چهارشنبه ۱۳ تیرماه - روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

وی افزود: از امشب هر هفته چهارشنبه‌ها به صورت زنده از شبکه یک روی آنتن خواهیم بود. مستند‌های برنامه «ثریا» هم بعضاً از شبکه سه سیما پخش می‌شود و امشب ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه مستند «کلید اینجاست» روی آنتن می‌رود.

مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» تاکید کرد: این برنامه ادامه همان سری قبل است و تغییرات جدید در شکل ندارد. تولیداتمان براساس مسائل روز است و به موضوعات متنوعی در برنامه و مستندهایمان پرداخته ایم.

مقصودی در پایان درباره دیگر تولیدات مستند خود اظهار کرد: مستندهای برون مرزی «ثریا» که در عراق و براساس ظرفیت صادرات این کشور تولید شده، تا کمتر یک ماه دیگر آماده پخش می‌شود و با یک فاصله‌ای سری جدید مستند «همسایه شمالی» را که در روسیه تولید شده ، روی آنتن می‌بریم.

گفتنی است؛ موضوع امشب برنامه «ثریا» راه حل کنترل گرانی‌های اخیر است. برنامه «ثریا» با اجرای محسن مقصودی چهارشنبه ها حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

مجری ثریا با مستندهای جدید می آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه «ثریا» از امشب پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..