تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج برگزیده جشنواره پژوهشگران جوان اقتصاد انتخاب شدند

به گزارش شما نیوز ، مسعود نیلی در نشست خبری شورای راهبری نخستین جشنواره پژوهشگران جوان اقتصاد ایران، اظهار داشت: سال ١٣٩۵ ایده پژوهشگران جوان به عنوان مشوقی در بخش اقتصاد مطرح شد.

رییس موسسه علمی - آموزشی و پژوهشی مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: در این جشنواره ١١ دانشکده و مرکز پژوهشی اقتصادی و ۵٧ نفر از پژوهشگران جوان خود را معرفی کردند که در نهایت پنج پژوهشگر به عنوان نفر برتر به مرحله نهایی رسیدند.

وی گفت: یک نفر از از دانشگاه امام صادق(ع)، ۲نفر از دانشگاه تهران و ۲نفر دیگر از مالزی و شیکاگو برگزیده شده اند که در نهایت یک نفر به عنوان برنده معرفی می شود. 

نیلی افزود: ارتقای پژوهش و جهت دهی پژوهش به سوی حل مشکلات و کاربردی کردن آنها اهمیت ویژه ای دارد. 

سیدفرشاد فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، نیز گفت: ١٩ حوزه مانند اقتصاد مقاومتی و اسلامی، اقتصاد انرژی، اقتصاد کلان پولی و مالی، اقتصاد کشاورزی و اقتصاد شهری برای پژوهشگران در این جشنواره تعیین شده بود. 

، جشنواره پژوهشگران جوان اقتصاد ایران با همکاری دو ساله ۱۱ دانشکده و مرکز پژوهشی اقتصادی کشور شنبه ۲۳ تیرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و جوان پژوهشگر برتر اقتصاد کشور معرفی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج برگزیده جشنواره پژوهشگران جوان اقتصاد انتخاب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..