تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاکتور ۱۵ میلیاردی برای دو نفر؛ دلار علیه استقلال

اختصاص پیدا نکردن ارز دولتی به باشگاه‌ها، شاید تیام و جپاروف را از استقلال بگیرد.

به گزارش شما نیوز ، نمایش خوب تیام در استقلال قیمت او را بالا برده و اخیرا، حرف توافق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری او با آبی‌های تهران مطرح شده است. تیام حاضر نیست زیر یک میلیون دلار از استقلال دستمزد بگیرد و شایعه پیشنهادات بالای دو و سه میلیون دلار به او از طرف تیم‌های قطری و کویتی هم شنیده می‌شود. استقلالی‌ها امیدوار بودند ارز دولتی با ۴۲۰۰ تومان، به آن‌ها برای خریدهای جدیدشان کمک کند اما امروز اعلام شد خریدهای خارجی باشگاه‌ها، جزو کالاهای ضروری نیست و آن‌ها شانسی برای دریافت ارز دولتی ندارند.

حالا با این شرایط، قرارداد تیام با استقلال از مرز ۱۰ میلیارد هم عبور می‌کند و اگر توافق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری او صحت داشته باشد، با دلار ۸۲۰۰ تومان نزدیک به پانزده میلیارد تومان می‌شود. تیام فعلا حاضر نشده از یک و نیم میلیون دلار پایین‌تر بیاید و به نظر می‌رسد تحت هیچ شرایطی، رقم او با پاداش‌های کمتر از یک میلیون و دویست هزار دلار، یعنی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان نخواهد شد. رقمی که شش برابر رقمی است که فصل پیش، علی کریمی از سپاهان گرفت و لقب گران‌ترین بازیکن لیگ را بدست آورد.

سرور جپاروف، دیگر ستاره خارجی استقلال هم توافقی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلاری با این باشگاه داشته و ۱۳۰ هزار دلار هم از فصل پیش طلبکار است. استقلالی‌ها برای تسویه فصل پیش با جپاروف، باید یک میلیارد با او پرداخت کنند و فصل آینده هم حدود ۴ میلیارد تومان به او دستمزد بدهند. ارقامی که پرداختی استقلال فقط به دو بازیکن فصل آینده‌اش را بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان و نگه داشتن آن‌ها را عملا غیر ممکن خواهد کرد.

رقم دریافتی استقلال از فیفا هم در حد تسویه حساب با شفر و پرداخت بدهی‌های ارزی فصول گذشته آن‌هاست و نمی‌تواند کمک زیادی به خریدهای فصل آینده بکند. استقلال در صورتی که قصد نگه داشتن همزمان تیام و جپاروف را داشته باشد، تبدیل به گرانترین تیم تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. در غیر این صورت هم از دست دادن همزمان دو ستاره خط هافبک و حمله، استقلال شفر را فصل بعد دچار مشکل می‌کند. دو راهی سختی که هر طرفش، برای استقلال پرهزینه و پردردسر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاکتور ۱۵ میلیاردی برای دو نفر؛ دلار علیه استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..