تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستوران‌های عجیب و غریب هندوستان

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: اگر شما عاشق غذا هستید و دوست دارید که در مکان های عجیب و غریب غذا بخورید، این مطلب برای شماست؛ به این خاطر که هند مکانی پر از تنوع است و از همین رو، تعدادی کافه و رستوران عجیب در سطح این کشور وجود دارد.

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

با هم مروری داریم به عجیب ترین رستوران ها و غذاخوری ها در هند:

1. کافه Hijackk

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

این کافه که در شهر احمدآباد قرار دارد، درون یک اتوبوس است. این اتوبوس به همه جای شهر احمدآباد سفر می کند و به افراد زیادی نوشیدنی می دهید. اگر می خواهید روشی نامعمول برای صبحانه خوردن را تجربه کنید، می توانید این کافه را انتخاب کنید تا تجربه ای جالب داشته باشید.

2. رستوران Taste of Darkness

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

این رستوران در شهر حیدرآباد واقع شده و در آن مجبور هستید در تاریکی کامل غذا بخورید. این مکان ساخته شده تا به مردم تجربه ای در این مورد دهد که آدم های دارای ضعف بینایی چگونه غذایشان را می خورند. بعد از ورود به این رستوران، افراد تجربه ای از تاریکی خواهند داشت که مجبور به استفاده از عینک خواهند بود.

3. رستوران New Lucky، رستوران

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

این یکی از شلوغ ترین نفاط در قلب شهر احمدآباد است، و آدم ها به آنجا می روند تا در عمل در کنار مرده ها غذا بخورند. سه قبر درست در وسط کافه قرار دارد و صاحب کافه می گوید که این قبرها سمبل خوش شانسی برای اوست. اگر از قبرها نمی ترسید، پس می توانید غذا خوردن را در این مکان امتحان کنید.

4. رستوران شناور دریاچه Veli

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

با محیط آبی با شکوه در اطرافتان، اینجا یکی از بهترین مکان ها برای غذا خوردن است. این هتل کاملاً شناور است و برای رفتن به آنجا باید از روی پل عبور کرد. این مکان در شهر تریواندروم در ایالت کرالا واقع شده و غذای آن نیز با استفاده از روش های محلی تهیه می شود و کاملاً سالم است.

5. رستوران Firangi Dhaba در بمبئی

عجیب‌ترین رستوران‌ها در هند

تا به حال دوست داشته اید که پا به بهشتی از فرهنگ هیپی ها بگذارید؟ رستوران Firangi Dhaba دارای چنین محیطی است. دکور این مکان ذات بشاش مردم دارای فرهنگ Firang را نشان می دهد، و در اینجا می توانید یک صندلی در اتومبیلی رزرو کنید که داخل خود هتل واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستوران‌های عجیب و غریب هندوستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..