تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده «محسن ابراهیم زاده»؛ استارتِ مرتضی پاشایی ٢

روزنامه شهروند: در حالی که خوانندگان نامدار یا در خانه نشسته‌اند یا در نهایت یکی، دو کنسرت دارند خواننده تازه از راه رسیده‌ای در یکی، دو ماه آینده نزدیک سی‌بار روی صحنه خواهد رفت. چرا و چگونه؟

پاشایی ٢ کلید خورد!

در چند روز گذشته با انتشار برنامه تعدادی از کنسرت‌های موسیقی تیر و مردادماه، نخستین نشانه‌های تجدید حیات موسیقی بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان رویت شد. برنامه‌ای که به این معنا بود که موعد استراحت اجباری موزیسین‌ها سر آمده و هنرمندان دوباره با انرژی به میدان بازگشته‌اند.

برنامه اعلام‌شده البته حاوی اطلاعات حاشیه‌سازی بود که به‌خصوص در زمینه موسیقی پاپ می‌توانست جنجال‌هایی را به وجود آورد. یکی از مهمترین اطلاعات جنجالی هم که توی چشم می‌زد، کنسرت‌های بی‌شمار خواننده گمنامی بود که پیش از این کمتر کسی اسمش را شنیده بود. در حقیقت در شرایطی که طبق برنامه در دو ماه آینده خوانندگان نامدار و محبوبی چون بابک جهانبخش، حمید هیراد، مهدی یراحی، امید جهان، گروه سون، ماکان بند، هوروش بند، امید حاجیلی و... یک یا در نهایت دو بار روی صحنه خواهند رفت، خواننده‌ای به نام محسن ابراهیم‌زاده با کنسرت‌های پرشماری که به یک تور کشوری پهلو می‌زند، گوی سبقت را ربوده و در این عرصه یکه‌تازی می‌کند.

او در حدود یک ماه آتی در تهران، کیش، نور، اراک، یاسوج، درود، مریوان، بانه، سقز، بیجار، کرمان، دلیجان، بندرعباس، بوشهر، تاکستان، رودهن، میاندوآب، آبیک و بندر انزلی کنسرت برگزار خواهد کرد تا در این زمینه به رکوردی در حد و اندازه گینس نزدیک شود! این در حالی است که این خواننده هنوز عمر حضورش در مارکت موسیقی به چهار ماه نکشیده و نخستین کنسرت عمرش را در تاریخ ۳بهمن‌ماه ۹۶ برگزار کرده است!
او کیست؟

محسن ابراهیم‌زاده شاید در حال حاضر پرکارترین خواننده ایران باشد. هنرمند جوانی که بدون این‌که رزومه درجه یکی داشته باشد، به این نتیجه رسیده که در شهرهای مختلف انبوه هوادارانش برای دیدنش روی استیج لحظه‌شماری می‌کنند.

ابراهیم‌زاده که ٣٢ سال دارد، بیش از هر چیزی با خبرسازی در فضای مجازی چهره شده است. مثلا صفحه‌ای که این هنرمند در آن اعلام کرده هوادار تیم پرسپولیس است، از نظر شمار دانلود آهنگ‌هایش بی‌نظیر است و ده‌ها هزار نفر از آن طریق او را شناخته‌اند.

ابراهیم‌زاده اول‌بار در سال ٨٨ با آهنگ هنوز وقتی می‌خندی، شناخته شد. با این‌که تاکنون قطعاتی چون برداشت رفت، تا ابد، دورهمی، امشب، کجایی، شبگردی و عزیز کی بودی از این خواننده به‌اصطلاح هیت شده، اما بیراه نیست بگوییم روند پیشرفت او زمانی شروع شد که با مهدی کرد ارتباط برقرار کرد.

مهدی کرد کیست؟

پاشایی ٢ کلید خورد!

مهدی کرد که قبلا مدیر برنامه مرتضی پاشایی بود، از طریق فضای مجازی با ابراهیم‌زاده آشنا شد و وقتی تحت تاثیر استعداد او قرار گرفت، مدیر برنامه و تهیه‌کننده او شد. با توجه به سابقه مهدی کرد در کشف استعدادهای جوان، استقبال از ابراهیم‌زاده اتفاقی قابل پیش‌بینی بود و تنها تردید در این میان مسیری بود که او برای این خواننده ترسیم می‌کند؛ که حالا با روندی که ابراهیم‌زاده پیش گرفته، استراتژی مهدی کرد در این کارزار نیز روشن شده است. استراتژی‌ای که بی‌شباهت به روند حرکتی مرتضی پاشایی نیست. در واقع او برای ایجاد محبوبیت و اشتهار به کنسرت‌های پرشمار روی آورده؛ دقیقا مثل روند حرکتی مرتضی پاشایی؛ که بعد از نخستین اجرای زنده بزرگش در زنجان در دو ماه بعدی حدودا ١٠٠ سانس برنامه اجرا کرد.

البته نه مهدی کرد و نه محسن ابراهیم‌زاده درباره این مسیر با خبرنگار «شهروند» حرفی نزدند. با این‌که نیاز به حرف زدن هم نیست و شباهت روند حرکتی این خواننده با دیگرانی که درباره‌شان صحبت شد، روشن و آشکار است و به نظر می‌رسد او نیز در حال طی کردن همان مسیر است؛ تا سرنوشت چه باشد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده «محسن ابراهیم زاده»؛ استارتِ مرتضی پاشایی ٢»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..