تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیزش گرد و خاک در تهران طی امروز و فردا

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد در تهران طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیرماه) از خیزش گرد و خاک در پایتخت و افزایش نسبی غلظت ذرات معلق خبر داد.

حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی عصر امروز (۱۳ تیر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات این روز وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی - جنوبی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات طی امروز (۱۳ تیر) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۱۴ تیر) در برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود وزش باد در برخی ساعات فردا سبب خیزش گرد و خاک و افزایش نسبی غلظت ذرات معلق شود.

به گفته شهبازی دمای هوای تهران تا روز آینده افزایش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۶ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم‌اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۸۳ همچنان در شرایط سالم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیزش گرد و خاک در تهران طی امروز و فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..