تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه خرمشهر: کشته شدن یک نفر در اعتراضات کذب است/ مطالبات به‌حق مردم خرمشهر نباید به انحراف کشیده شود/ آب خرمشهر به حالت عادی خود برگشته

امام جمعه خرمشهر گفت: در اعتراضات روز شنبه مردم خرمشهر، عده‌ای محدود مطالبات به‌حق مردم را به انحراف کشاندند.

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی صبح امروز در خرمشهر، اظهار کرد: در کمتر از یک ماه گذشته آب رودخانه کارون به دلیل کاهش بارندگی در بالادست کاهش پیدا کرد و از طرفی مد خلیج فارس در قالب موج بزرگی به سمت دارخوین رفت و حدود ۴۰ کیلومتر از آب کارون را شور کرد.

شکستگی لوله طرح غدیر ۱ علت شوری آب خرمشهر و آبادان بود

وی عنوان کرد: حدود یک هفته قبل لوله خط آبرسانی غدیر۱ در بالا دست و نزدیک قیصریه دچار شکستگی شد و بر همین اساس آب به آبادان و خرمشهر نرسید، با توجه به قطع شدن آب، مسؤولان مجبور شدند برای تأمین و حل شست‌و‌شو و نیازهای مردم آب کارون را با شوری بیش از حد وارد خط آبرسانی کنند.

امام جمعه خرمشهر افزود: بلافاصله و با پیگیری مسؤولان شکستگی لوله برطرف شد، اما متأسفانه مجدداً لوله دیگری دچار شکستگی شد و دو تا سه روز مردم آبادان و خرمشهر آب با شوری ۱۱ هزار EC را تجربه کردند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس تمام آب شیرین‌کن‌های شهر و منازل از کار افتادند و البته مسؤولان پیگیری کرده و تانکرهای آب و توزیع آب معدنی را در شهر و روستاهای اطراف مستقر کردند.

آب خرمشهر به حالت عادی خود برگشته است

موسوی با تأکید بر اینکه آب لوله خرمشهر به حالت عادی خود بازگشته است، اظهار کرد: خط غدیر۲ بر اساس وعده مسؤولان تا ۱۵ تیرماه تکمیل می‌شود و بنده از این طرح بازدیدی داشتم و با تکمیل این طرح آب مصرفی خرمشهر از حالت عادی نیز بهتر می‌شود، البته به تصفیه‌کننده نیاز دارد.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با تجمعات صورت گرفته در شهر، گفت: روز جمعه حدود ۲۰۰ نفر برای مطالبه به حق خود تجمعی را برگزار کردند و پس از اقامه نماز جمعه مطالبات خود را درخواست و سپس متفرق شدند.

آب سالم مطالبه به حق مردم خرمشهر است

وی افزود: عصر روز جمعه نیز تجمع دیگری با حضور مردم در مرکز شهر برگزار شد و مشکلی پیش نیامد و مردم مطالبه به حق خود را پیگیری کردند.

موسوی با بیان اینکه مطالبات به‌حق مردم خرمشهر نباید به انحراف کشیده شود، عنوان کرد: روز شنبه تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر در مرکز شهر تجمع کردند و سپس به جمعیت آنها افزوده شد.

کشته شدن یک نفر در اعتراضات کذب است

وی در رابطه با شایعه کشته شدن یک نفر در تجمع خرمشهر، اظهار کرد: رسانه‌های ضد نظام و انقلاب خبری مبنی بر کشته شدن یک نفر را عنوان کردند اما این مسئله کذب و شایعه است و در پی این اتفاقات کسی جان خود را از دست نداد.

امام جمعه خرمشهر گفت: اکنون فضا در شهر آرام و عادی است و با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و پس از آن اتفاقات آرامش به شهر برگشته است.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه خرمشهر: کشته شدن یک نفر در اعتراضات کذب است/ مطالبات به‌حق مردم خرمشهر نباید به انحراف کشیده شود/ آب خرمشهر به حالت عادی خود برگشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..