تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب تنی عجیب یک میهمان ناخوانده گرمازده در جکوزی خبر ساز شد + فیلم

در مطلب زیر فیلمی از آب تنی یک خرس قهوه‌ای در جکوزی خاموش حیاط یک شهروند کالیفرنیایی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش صدخبر به نقل از دیلی‌میل، روز جمعه، صدایی غیرعادی و سپس حرکت شاخه‌های درخت و ریختن برگ‌های حیاط توجه یکی از شهروندان آلتادنا، را جلب کرد. این شهروند کالیفرنیایی، دقایقی بعد، متوجه تلاش یک خرس قهوه‌ای برای عبور از نرده‌ها و ورود به حیاط منزلش شد.

آب تنی میهمان ناخوانده پشمالو در جکوزی+ فیلم

خرس قهوه‌ای گرمازده، پس از ورود به حیاط، در جکوزی مشغول آبتنی شد. این شهروند کالیفرنیایی که از آبتنی یک میهمان پشمالو در جکوزی حیاطش شگفت‌زده شده بود، از صحنه فیلم‌برداری کرد. غوطه‌ور شدن این خرس قهوه‌ای را در جکوزی خاموش که تنها چرخش آب آن فعال است در ادامه مشاهده می‌کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب تنی عجیب یک میهمان ناخوانده گرمازده در جکوزی خبر ساز شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..