تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آنچه جوان امروزی باید بداند» در حرم عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) سلسله‌نشست‌های «آنچه جوان امروزی باید بداند» را ویژه بانوان جوان برگزار می‌کند.

آنچه جوان امروزی باید بداند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سلسله‌نشست‌های «آنچه جوان امروزی باید بداند» با سخنرانی سلیمانی روزهای سه‌شنبه از ساعت 16 تا 17:30 در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
در این نشست‌ها به موضوعات روانشناسی تجرد، بحران‌های جوانی، فرصت‌ها و تهدیدات زندگی مجردی، فضای مجازی و تجرد، جوان و معنویت، و انتخاب همسر پرداخته می‌شود.
مریم احمدی
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آنچه جوان امروزی باید بداند» در حرم عبدالعظیم(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..