تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر جوان غرق‌شده در سد هاله کوهدشت پیدا شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌یار رضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت گفت : روز گذشته ۴ نفر برای شنا به سد هاله عازم می‌شوند که در این میان یکی از آن‌ها در حین شنا از دوستان خود عقب مانده و دوستان او پس از دقایقی متوجه غیبت او می‌شوند.

وی با بیان اینکه دوستان این فرد با تماس به آتش‌نشانی کوهدشت از غرق‌شدگی وی خبر می‌دهند، افزود: آتش‌نشانی کوهدشت با یک اکیپ ویژه، ماشین امداد و نجات و غواص بلافاصله به‌محل حادثه اعزام می‌شوند، اما پیش از قرارگیری اکیپ یکی از دوستان فرد غرق‌شده در عمق یک‌ونیم متری موفق به کشف جسد این فرد می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت عنوان کرد: پیکر حافظ بیگی اهل کوهدشت غروب روز سه‌شنبه پیدا و با آمبولانس شهرداری کوهدشت به بهشت‌زهرا انتقال داده شد.

انتهای پیام/پ

غرق شدن جوان کوهدشتی در سد هاله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر جوان غرق‌شده در سد هاله کوهدشت پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..