تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیازی به استیضاح وزرای دولت نیست

حسين نقوي‌حسيني در روزنامه اعتماد نوشت: در حالي كه همه نمايندگان بر لزوم ترميم تيم اقتصادي دولت تاكيد دارند و تركيب تيم اقتصادي در كابينه نيز كاملا مشخص است، به‌نظر مي‌رسد مهم‌ترين اولويت براي تغيير و اعمال اصلاحات در سطح مديريتي در بانك مركزي ديده مي‌شود.

به‌اعتقاد قاطبه نمايندگان، بانك مركزي در اين مدت نتوانسته است آنچنان كه بايد و شايد نقش خود را در كنترل نقدينگي، مديريت بازار ارز، بحران موسسات مالي و اعتباري و مشكلاتي كه براي بانك‌ها به وجود آمده، ايفا كند. درنتيجه نمايندگان نگران هستند كه باوجود آنكه در آخرين روزهاي دوره مديريت فعلي بانك مركزي قرار داريم، از آنجا كه امكان تمديد اين دوره مديريتي وجود دارد، مبادا مدير فعلي ابقا شود.

با اين همه، نكته حايز اهميت آن است كه باتوجه به بيانات اخير رييس‌جمهوري و اظهار اينكه بايد مديراني تازه‌نفس براي هدايت اين كشتي پا پيش بگذارند و نيز نظر به آنكه همين چهارشنبه هفته قبل بيش از ١٨٠ نفر از نمايندگان در نامه‌اي خطاب به رييس‌جمهور خواستار ترميم تيم اقتصادي شدند، به نظر مي‌رسد نيازي به استيضاح وزرا نيست. درنتيجه نمايندگان ازجمله فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس تا زماني كه رييس‌جمهور راسا نسبت به اعمال اين اصلاحات در تيم اقتصادي اقدام نكند، به‌دنبال اقداماتي همچون استيضاح نيست.

رييس‌جمهوري اخيرا مسووليت وضعيت فعلي را به‌تنهايي پذيرفته و مي‌گويد كه نسبت به ٨٠ ميليون شهروند كشور احساس مسووليت كرده و معتقد است كه بايد افرادي تازه‌نفس در دولت فعال شوند و اين اظهارات به‌معناي آن است كه حتما برنامه‌اي دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیازی به استیضاح وزرای دولت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..