تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف قیمت ۷۷۰ هزار ریالی اسناد خزانه جدید در فرابورس

عرضه اولیه بیش از ۴۰ هزار ورقه اسناد خزانه در نماد «اخزا۶۲۴» با قیمت ۷۷۰ هزار ریال در فرابورس انجام شد.

به گزارش شمانیوز، بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس امروز میزبان عرضه اولیه ۱۰ میلیون ورقه «اخزا۶۲۲» به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال بود که این اوراق در تاریخ ۲۳ مردادماه ۹۸ سررسید خواهد شد. بیش از ۱۷ درصد از حجم خرید این اخزا که ارزش اسمی هر ورقه آن یک میلیون ریال است توسط حقیقی‌ها صورت گرفت.

نگاهی به آمار بازار حاکی از جا به جایی بیش از ۶۱۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۴ هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال در ۵۱ هزار و ۴۴۱ نوبت معاملاتی است که نزدیک به ۲۸ درصد از این حجم معاملات به خرید و فروش سهام «ذوب» تعلق داشت تا بدین ترتیب سهامی ذوب‌آهن اصفهان با حجم معاملاتی بیش از ۱۷۱ میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملاتی بازار امروز را به خود اختصاص داد.

همچنین نماد‌های افرا، ساینا و ارفع در جریان معاملات امروز افزایش قیمت تا سقف ۵ درصدی را تجربه کردند و در طرف مقابل نماد‌های سدبیر، اتکای و کتوکا با کاهش قیمت بیش از ۴ درصدی روبه‌رو شدند. نماد‌های ذوب، سمگا و زاگرس نیز عنوان پُربیننده‌ترین نماد‌های معاملات روزانه را یدک می‌کشند.

در ادامه، در روزی که گذشت شاهد بازگشایی نماد‌های «فرابورس۱» و «غصینو» بودیم که پس از برگزاری مجامع عمومی به تابلوی معاملات فرابورس بازگشته‌اند. نماد فرابورس پس از برگزاری مجمع و افزایش سرمایه ۴۳ درصدی امروز به تابلوی معاملات بازار پایه الف. برگشت و با افزایش قیمت ۲۴ درصدی مواجه شد. ضمن آنکه نماد غصینو نیز با توجه به بازگشایی بدون دامنه نوسان شاهد افزایش نزدیک به ۹ درصدی بود.

بررسی نماد‌های موثر بر شاخص کل فرابورس نشان دهنده تاثیر مثبت ۷.۵ واحدی زاگرس بر آیفکس و قرار گرفتن ذوب و میدکو با بیش از ۳ و ۲ واحد تاثیر مثبت، در رتبه‌های بعدی است. در نهایت، شاخص کل امروز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه ۹۷ با بیش از ۱۹ واحد افزایش در ارتفاع ۱۲۵۰ واحدی قرار گرفت.

شایان ذکر است امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه عرضه اولیه ۱۳۰ میلیون سهم متعلق به شرکت پتروشیمی غدیر در بازار اول فرابورس ایران در نماد (شغدیر۱) به روش ثبت سفارش و در بازه قیمتی ۱۶۵۰ تا ۱۷۰۰ ریالی انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف قیمت ۷۷۰ هزار ریالی اسناد خزانه جدید در فرابورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..