تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید دوباره استقلال توسط سازمان لیگ!

ورزش‌سه: طبق برنامه ای که از قبل سازمان لیگ برتر اعلام کرده بود، تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان قهرمان های لیگ برتر و جام حذفی روز 29 تیرماه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد. این مساله اما با مخالفت استقلالی ها مواجه شده به طوری که آنها اعلام کردند در بازی سوپرجام حضور پیدا نمی کنند.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اما در این فضا محکم ایستاده و خواهان برگزاری بازی سوپرجام است. او که چندی قبل درباره جریمه استقلال در صورت عدم حضور در سوپرجام حرف زده بود، بار دیگر آبی ها را تهدید کرد. فتاحی گفت: «برنامه مسابقات لیگ و سوپرجام از مدت‌ها پیش تنظیم و به باشگاه‌ها اعلام شده بود و حتی در مورد این برنامه از مربیان باشگاهی نظرخواهی هم شده است و با مربیان جلسه‌ هم برگزار کرده‌ایم. بنابراین استقلال هم مثل پرسپولیس می‌توانست برنامه اردوها و تمریناتش را منطبق بر این تقویم تنظیم کند تا در سوپرجام حضور داشته باشد.»

وی ادامه داد: «نمی‌توانیم برنامه کل لیگ و مسابقات را به خاطر یک تیم تغییر بدهیم. با این حال من با شفر سرمربی محترم استقلال هم در این مورد تلفنی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم اگر پیشنهاد بهتری برای برگزاری تاریخ سوپرجام دارد بدون اینکه به برنامه لیگ برتر فصل آینده خللی وارد نشود آن را ارایه کند. حالا هم اعلام می کنم اگر استقلال در این مسابقه شرکت نکند جریمه خواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید دوباره استقلال توسط سازمان لیگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..