تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

آخرین وضعیت از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمان اعلام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چارچوب این فراخوان به طور کامل آماده و تدوین شده است همچنین  قرار است که در جلسه هیئت مرکزی جذب دانشگاه در هفته آینده به طور نهایی مصوب شود.

وی افزود: جهت گیری و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که فراخوان از تیرماه سال جاری آغاز شود، اما این موضوع نیازمند حرکت تدریجی و مرحله به مرحله، کسب نیاز واحد‌های دانشگاهی، تعداد مورد نیاز اعضای هیئت علمی و غیره بود که بعد از تصویب در هیئت مرکزی جذب و فعال شدن سایت ثبت‌نام داوطلبان، آغاز آن به طور رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اعلام زمان جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..