تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت پرداخت نشدن حق ایاب و ذهاب برخی کتابداران

مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پاسخ داد؛

علت پرداخت نشدن حق ایاب و ذهاب برخی کتابدارانبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شهرستان‌ها  طی تماسی با باشگاه خبرنگاران جوان خواهان پیگیری علت پرداخت نشدن حق ایاب و ذهاب به کارکنان این نهاد در شهر‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر شدند که با پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ناصری طاهر مدیر کل روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با ارسال نامه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

متن نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به شرح ذیل است:

«بهره مندی از حق ایاب و ذهاب برای شهرستان‌های دارای بالای پانصد هزار نفر و بالاتر براساس تبصره یک ماده دوازده، ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۷ است و تصمیم گیری در این خصوص براساس سلیقه و نظر نهاد کتابخانه‌ها نیست.

نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور رفاه حال کتابداران و کارکنانی که در شهر‌های زیر پانصد هزار نفر مشغول به کار هستند و فاصله محل سکونت تا محل کار ایشان بیش از ۳۰ کیلومتر باشد اجازه پرداخت هزینه حق ایاب و ذهاب از محل منابع غیر دولتی را صادر کرده است».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت پرداخت نشدن حق ایاب و ذهاب برخی کتابداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..