تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری پنجم مستند مسابقه خانه ما از جمعه پخش خواهد شد

سری پنجم مستند مسابقه خانه ما از جمعه پخش خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فصل پنجم مستند مسابقه خانه ما به میزبانی شهر رشت و با حضور سه خانواده از اهالی همین شهر ساخته شده است. این مستند مسابقه از ۱۵ تیر جمعه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مستند مسابقه خانه ما به موضوع سبک زندگی و مدیریت اقتصادی در امور خانه می‌پردازد و اعضای خانواده با همکاری هم تلاش می‌کنند تا بتوانند بهترین مدیریت را بر هزینه‌های جاری زندگی داشته باشند.

مسابقه خانه ما کاری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که تا کنون دو فصل از آن در شهر‌های تهران و اصفهان تهیه و پخش شده است، سری سوم مسابقه در تهران و سری چهارم هم در شهر اهواز برگزار شده بود.

انتهای پیام /

پخش سری جدید مستند مسابقه خانه ما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری پنجم مستند مسابقه خانه ما از جمعه پخش خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..