تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن تهیه کننده-کارگردانان منحل نشود

انجمن تهیه کننده-کارگردانان منحل نشودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کانون کارگردانان سینمای ایران و انجمن تهیه کننده، کارگردانان سینمای ایران در بیانیه ای مشترک نسبت به حذف امکان تهیه کنندگی، کارگردانان واکنش نشان دادند.

متن بیانیه بدین شرح است: «از دستاوردهای چهار دهه اخیر فرهنگ و هنر ایرانی، شکل گیری سینمای اندیشه است؛ سینمایی که در آن مولفان و صاحبان خلاقیت قادرند دیدگاه های خود را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بدل به آثار سینمایی کنند. در این مسیر بیش از همه، کارگردانان بزرگ و صاحب فکر، خون دل ها خورده اند تا این میراث گرانبها اینک در اختیار نسل جوان فیلمساز قرار بگیرد. اقتضای دوره تمدنی معاصر هم همین بوده است. در شرایطی که ساز و کارهای سنتی، زیر چرخ تحولات جدید تکنولوژیک مضمحل می شود، جز ارج نهادن به صاحبان فکر و اندیشه راه دیگری وجود ندارد.

در چنین شرایطی هرگونه اقدامی که امکان تهیه کنندگی کارگردانان را سلب کند، جز عقب گرد و ارتجاع به سمت سرمایه سالاری چه معنایی می تواند داشته باشد؟

در این راستا کانون کارگردانان سینمای ایران و انجمن تهیه کننده، کارگردانان سینما با هرگونه اقدامی که به تضعیف و یا انحلال انجمن تهیه کننده، کارگردانان منجر شود، مخالفند و بر حفظ این دستاورد و مراقبت از تشکیلات تهیه کنندگی کارگردانان سینمای ایران اصرار می ورزند.»

انتهای پیام/

انتقاد کارگردانان به حذف حق تهیه کنندگی کارگردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن تهیه کننده-کارگردانان منحل نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..