تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت اهالی شهرک دریای کرج با آب آلوده

سلامت نیوز: اخیراً چند تن از اهالی شهرک دریا کرج طی تماس‌هایی از ابتلا ساکنین این منطقه به بیماری‌های گوارشی و مراجعه به مراکز درمانی خبر دادند؛ پس از بررسی خبرنگار ایسنا، مشخص شد که آب شرب علت اصلی این موضوع بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، شهرام حافظ، مدیر آبفای شهری کلانشهر کرج در این خصوص توضیح داد: پس از اطلاع از ورود آب خام به شبکه توزیع آب شهرک دریا، بلافاصله ضمن استقرار اکیپ کنترل کیفیت جهت نمونه‌برداری و انجام آزمایشات لازم، عملیات شست و شو و ضدعفونی شبکه توسط واحد امداد و حوادث آغاز شد.

وی در خصوص علت این حادثه اظهار کرد: قطع برق در روزهای گذشته و جاری و خاموش شدن پمپ چاه‌های منطقه باعث شد شبکه توزیع از آب خالی و فشار منفی در شبکه ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این وضعیت با وجود انشعابات غیرمجاز در فضای سبز شهرک دریا و استفاده همزمان از آب خام جهت آبیاری، هنگام قطع آب و فشار منفی، آب خام از طریق انشعابات غیرمجاز که فاقد شیر یک طرفه نیز بوده وارد شبکه توزیع شده است.

حافظ خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و آزمایشات تکمیلی توسط آزمایشگاه شرکت و شبکه بهداشت، در حال حاضر شبکه عاری از میکروب و عامل تهدید کننده شهروندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت اهالی شهرک دریای کرج با آب آلوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..