تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع اختلالات بوجود آمده در TSETMC

در پی اختلال به وجود آمده در سامانه معاملاتی بازار سرمایه TSETMC ، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ضمن پوزش از اهالی بازار سرمایه، مشکل را در یکی از سه "هاست" اصلی HOST)) این سایت بیان کرد و از رفع این اختلال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مرتضی آنالویی، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با بیان مطالب فوق بیان کرد: مشکل سرور به صورت کامل برطرف شده  و سه هاست اصلی به صورت کامل فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از سه هاست اصلی ، در یکی از مراکز داده، دچار اختلال شده بود، که سریعا با تلاش همکاران فناوری اطلاعات به مدار فعالیت بازگشت.

آنالویی همچنین بیان کرد: با وجود اختلال در یک دامنه، دو دامنه دیگر از ساعات ابتدایی معاملات فعال بوده و مشکلی نداشته اند، در این خصوص سهامدارانی که از آدرس پیش فرض مرور گر، وارد می شدند بعضا با اختلال مواجه بودند و این موضوع همگانی نبوده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ضمن عذرخواهی این شرکت از سهامداران بیان کرد: مشکلات به وجود آمده جزیی بوده و هم اکنون به طور کامل برطرف شده است و سهامداران می توانند از خدمات سایت TSETMC استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع اختلالات بوجود آمده در TSETMC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..