تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مارادونا به حواشی نیمار در جام جهانی

ورزش سه: نیمار در طول جام جهانی روسیه 2018 بارها با خطای بازیکنان حریف متوقف شده و البته رفتارهای او بعد از زمین خوردن نیز مورد انتقاد و حتی تمسخر بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال قرار گرفته است و حالا مارادونا نیز در این خصوص صحبت می کند.

واکنش مارادونا به حواشی نیمار در جام جهانی

مارادونا گفت: "باید به نیمار گفت یا تو باعث می شوی اشک ما در آید و یا باعث خنده ما می شوی. زمانی که بازیکن مکزیک پای نیمار را لگد کرد من می خواستیم گریه کنم اما بعد از آنکه دیدم او خیلی زود در حال دویدن است خنده ام گرفت.

اما به هر حال از دیدن بازی برزیل و مکزیک لذت بردم زیرا سلسائو را تیمی بسیار قدرتمند و مدعی می دانم که در مسیر فتح جام جهانی قرار دارد. من علاقه زیادی به سبک مربیگری تیته دارم و او به خوبی بازیکنانش را تمرین می دهد و مکزیک نیز دیگر نباید چیزی از این بازی طلب می کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مارادونا به حواشی نیمار در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..