تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ‌های مختلف و قیمت هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ مشخص شد

هیوندای مشخصات و قیمت مدل ۲۰۱۹ سانتافه را اعلام کرد. قرار است قیمت پایه‌ی این خودرو از ۲۵ هزار دلار در بازار آمریکا آغاز شود.

در نمایشگاه اتومبیل نیویورک بود که هیوندای از مدل ۲۰۱۹ کراس‌اوور محبوب خود یعنی سانتافه، برای بازار آمریکای شمالی رونمایی کرد و حالا اعلام شده است که این خودرو در کشور ایالات متحده با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در خصوص تغییرات قیمتی این خودرو باید اشاره کنیم که مدل جدید سانتافه افزایش قیمت ۵۵۰ دلاری را در مقایسه با سانتافه اسپورت نسل قبل تجربه کرده است و این در حالی است که با وجود این افزایش قیمت جزئی این خودرو دارای طراحی جدید، مصرف سوخت کمتر و تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتری است. ضمن اینکه باید به اضافه شدن تجهیزات کمکی رانندگی نیز به سانتافه جدید اشاره کرد. اما حال به مدل‌های مختلف سانتافه بپردازیم و ببینیم که این مدل‌ها چه مشخصاتی دارند.

سانتافه SE 2.4

 hyundai santa fe 2019

مدل پایه‌ی سانتافه با نام SE 2.4 شناخته می‌شود. این مدل در بخش تجهیزات مجهز به چراغ‌های اتوماتیک، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، پاور ویندوز، قفل شیشه‌های عقب، دوربین دید عقب، نمایشگر ۷ اینچی Display Audio و سازگاری با اندروید اتو و اپل کارپلی است. در بخش تجهیزات ایمنی این مدل، هیوندای مدل پایه‌ی سانتافه ۲۰۱۹ را به همراه پکیج Hyundai SmartSense به بازار عرضه خواهد کرد که این پکیج شامل سیستم هشدار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار بین خطوط، چراغ‌های هوشمند، سیستم پیشگیری تصادف از جلو، سیستم هشدار خودروی پشت سر و سیستم کروز کنترل هوشمند به همراه قابلیت توقف کامل و شروع حرکت دوباره می‌شود. در بخش توانایی‌های حرکتی مدل پایه شاهد به کارگیری یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر خطی با حجم ۲.۴ لیتر هستیم که این پیشرانه می‌تواند ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیروی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی اتوماتیک انجام می‌شود و حتی می‌توان با پرداخت هزار و ۷۰۰ دلار اضافه سیستم انتقال قدرت را به همراه سیستم چهارچرخ محرک دریافت کنید و در غیر این صورت مدل پایه‌ی سانتافه به صورت تک دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

سانتافه SEL 2.4

 hyundai santa fe 2019

مدل بعدی سانتافه مدل SEL 2.4 است. این مدل دارای قیمت پایه‌ی ۲۷ هزار و ۶۰۰ دلار است و نمای بیرونی آن کمی متفاوت است. برای مثال باید به چراغ‌های مه شکن متفاوت، راهنمای روی آینه‌ها و آنتن کوسه‌ای اشاره کرد. در کابین این مدل نیز امکانات بیشتری همانند صندلی هشت جهته‌ی راننده، نمایشگر ۷ اینچی رنگی در بخش پشت آمپر‌ها، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم ارتباطی Blue Link و استارت دکمه‌ای به چشم می‌خورند.

سانتافه SEL PLUS 2.4

 hyundai santa fe 2019

تیپ میانی سانتافه با نام SEL PLUS 2.4 شناخته می‌شود. قیمت این مدل ۲۹ هزار و ۸۰۰ دلار است. تغییرات ظاهری این مدل شامل نصب روف ریل، صندوق عقب برقی هوشمند و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی هستند. امکانات این مدل در مقایسه با نسخه‌های قبلی نیز کمی بیشتر است. برای مثال باید به سیستم تهویه خودکار دوگانه، فرمان چرمی، آینه‌ی وسط الکتروکرومیک و سیستم صوتی اینفینیتی به همراه سابوفر و ۱۲ عدد بلندگو را شامل می‌شود. برای افزایش راحتی سرنشینان در تیپ SEL PLUS، صندلی‌های ردیف دوم قابلیت تنظیم در طول را دارند و روی یک ریل حرکت می‌کنند.

سانتافه Limited 2.4

 hyundai santa fe 2019

مدل بعدی سانتافه که تیپ لوکس این خودرو است با نام سانتافه Limited 2.4 شناخته می‌شود که قیمت پایه آن ۳۲ هزار و ۶۰۰ دلار است. این مدل به چراغ‌های LED، سقف پانوراما، تزئینات کرومی بدنه، تودوزی چرمی و صندلی هشت جهته برقی برای راننده و سرنشین مجهز است. برای کسانی که به توانایی‌های حرکتی خودرو اهمیت می‌دهند هیوندای پیشرانه‌ی توربوشارژردار را نیز بر روی سانتافه جدید عرضه می‌کند که این پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربو تنها در مدل Limited قابل سفارش است. قدرت تولیدی این پیشرانه ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن ۳۵۳ نیوتون متر است. خریداران سانتافه Limited می‌توانند با پرداخت هزار و ۶۰۰ دلار به عنوان آپشن پکیج یدک کشی تریلر و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی را نیز بر روی این خودرو سفارش دهند.

سانتافه Ultimate 2.4

 hyundai santa fe 2019

فول‌ترین و آخرین مدل سانتافه مدل Ultimate 2.4 است که قیمت پایه‌ی آن ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار است. این کراس‌اوور دارای امکاناتی بسیار خوب است و از مجهزترین خودروهای این کلاس به شمار می‌رود. از امکانات این خودرو باید به گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، نمایشگر ۸ اینچی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، برف پاکن‌های خودکار، شارژر بدون سیم تلفن‌ همراه هوشمند و سیستم هدآپ دیسپلی اشاره کرد. مدل Ultimate را نیز می‌توان با پرداخت هزار و ۶۵۰ دلار به همراه پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو سفارش داد.

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم گالری تصاویر سانتافه جدید را مشاهده نمایید.

 hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019  hyundai santa fe 2019



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ‌های مختلف و قیمت هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..