تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر در وجه تضمین بازار آتی زعفران بورس کالا

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا از تعیین وجه تضمین اضافی در قراردادهای آتی زعفران نگین از روز چهارشنبه این هفته خبر داده است.

به گزارش شمانیوز، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا از تعیین وجه تضمین اضافی در قرارداد‌های آتی زعفران نگین از روز چهارشنبه این هفته خبر داده است.

مطابق این اطلاعیه، بر اساس بند 44 ماده یک دستورالعمل اجرایی معاملات قرارداد‌های آتی، مشتریان دارای موقعیت تعهدی باز در قرارداد‌های آتی زعفران نگین موظف هستند، تا پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه 13 تیر ماه 1397 مبلغ 40 هزار تومان به ازای هر قرارداد آتی را به عنوان وجه تضمین اضافی علاوه بر مقادیر فعلی وجوه تضمین در حساب عملیاتی خود تأمین نمایند.

به گزارش فارس، به این ترتیب پس از پایان جلسه معاملاتی روز چهار شنبه 13 تیرماه 97 مبلغ وجه تضمین برابر با 90 هزار تومان وجه تضمین اولیه به همراه مبلغ 60 هزار تومان وجه تضمین اضافی خواهد بود که در مجموع معادل 150 هزار تومان تعیین می‌شود.

معاملات آتی زعفران در بورس کالا از دوم خرداد ماه امسال در حالی راه اندازی شد که اندازه هر قرارداد زعفران معادل 100 گرم و با قیمت 10 گرم زعفران می‌توان یک قرارداد آتی خریداری کرد.

این سررسید تا تاریخ 20 شهریورماه 1397 قابل معامله خواهد بود. همچنین اندازه هر قرارداد 100 گرم زعفران رشته‌ای بریده ممتاز (نگین) به عنوان دارایی پایه و حد نوسان قیمت روزانه زعفران در این معاملات نیز مثبت و منفی سه درصد نسبت به قیمت تسویه روز قبل خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر در وجه تضمین بازار آتی زعفران بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..